سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 41
کل بازدید : 23945
کل یادداشتها ها : 667
خبر مایه


وب سایت ساخت بازار مرجع مصالح و خدمات ساختمانی مانند کلینیک ساختمانی پنل دکوراسیون و تزئینات لوله آبرسانی گچ بری پیش ساخته کابل درب بازکن تصویری فلاورباکس بالابر مخصوص نفر مصالح ساختمون پوکه معدنی شیشه بالکن متحرک چسب کاشی آزمایشگاه خاک وان و جکوزی بلوک دیواری سبک چتر چراغ چمنی سایبان کابین دوش سطل زباله  شومینه های برقی تیرچه جک مرمریت لامپ هالوژن آبنما سقف کششی کابل مسالح ساختمان سیمان سفید سرامیک کف  واترجت چسب سیلیکون  سنگ نما رنگ ها و پوشش های ساختمانی و تزئینی ست کابینت تاصیصات کاشی دیوار آژیر سایبان مرمریت  است.

اسپلیت نوعی کولر گازی است که از آن برای تغییر دما و رطوبت داخل یک فضا استفاده می شود .اگر سیستم شامل پمپ حرارتی باشد گرمایش را هم تامین خواهد کرد.   اجزای تشکیل دهنده این سیستم شامل: کمپرسور شیر انبساط کویل گرم و سرد فن واحد کنترل اجزای اسپلیت کمپرسور:  مکش گاز مبرد از اواپراتور و فشرده سازی آن کندانسور: دفع گرمای جذب شده در اواپراتور و گرمای حاصل از تراکم مبرد اواپراتور : جذب گرمای محیط   شیر انبساط : کاهش فشار مبرد کمپرسور: با مصرف انرژی اکتریکی، گاز مبرد را از اواپراتور مکش می کند و سپس آن را فشرده ساخته و وارد کندانسور می نماید.. کمپرسور ها با توجه به ظرفیت و اقلیم و نوع دستگاه دارای انواع مختلفی هستند که در کولر گازی به طور معمول ار نوع روتاری، پیستونی و اسکرال مورد استفاده قرار می گیرد. کندانسور: برای دفع گرمای جذب شده در اواپراتور و گرمای حاصل از تراکم مبرد در کمپرسور از کندانسور استفاده می شود. شیر انبساط: دستگاهی است که موجب کاهش فشار مبرد مایع و پایین آوردن دمای اشباع مبرد می شود. اواپراتور :با جذب گرمای محیط که موجب تبخیر مبرد درداخل آن می شود ،باعث می شود حرارت از محیط سرد و از محصولات موجود در محیط گرفته شود.  سیکل کاری اسپلیت اسپلیت ها بر اصل سیکل های تبرید کار می کنند که از چهار بخش کلی تشکیل شده اند:کمپرسور-کندانسور-اواپراتور-لوله مویین یا شیر انبساط.مبرد فشار پایین در اواپراتور(یونیت های داخلی) حرارت محیط را جذب می کند و از مایع به گاز تغییر فاز می دهد گاز مبرد وارد کمپرسور(قلب سیستم) شده و فشرده می شود و دما و فشارش افزایش می یابد تا در کندانسور(یونیت خارجی) گرمای جذب شده از محیط داخل را به کمک فن به هوای بیرون منتقل کند و با تغییر فاز از گاز به مایع تبدیل شود این مایع به کمک لوله مویین یا شیر انبساط فشار و دمایش باز هم کاهش می یابد تا توانایی جذب حرارت در اواپراتور(یونیت های داخلی) را داشته باشد و این سیکل پیوسته تکرار می شود.  کارکرد سیستم خنک کننده در اسپیلت •گاز فرئون سرد وارد کمپرسور شده، دما و فشارش بالا می رود.  •این گازهای گرم وارد کویل ها شده و حرارت خود را از دست می دهد و تبدیل به مایع می شود. •فرئون مایع وارد شیر انبساط شده و در این فرایند تبخیر می شود، فشارش پایین آمده  و به گاز سرد تبدیل می شود.  •گازهای سرد وارد یک سری کویل شده که گرمای محیط را میگیرد و دمای هوای اتاق را پایین می آورند. •مقدار کمی روغن سبک همراه فرئون جهت روانکاری کمپرسور وجود دارد. سیستم های تهویه مطبوع هوای داخل را تمیز نگه می دارند. اکثر این سیستم ها دارای فیلترهایی هستند که ذرات ریز هوا و گرد خاک و آلودگی را می گیرند. و میزان رطوبت را با گرفتن آب اضافی موجود در هوا و استفاده در خنک کاری داخل، در حد مطلوب نگاه می دارند.  تفاوت اسپلیت یونیت با کولر گازی: کارایی مشابه کولر گازی با این تفاوت که اواپراتور و کندانسور از هم جدا شده اند. نیاز به تامین هوای تازه دارند. تنظیم رطوبت هوا و تصفیه آن. حجم کانال بسیار بالاتر دارند.  


سایر خدمات و محصولات مرتبط با
خدمات تخصصی پمپ بتن زمینی کابینت سرویس بهداشتی جارو برقی صنعتی تخفیف ویزه تاسیسات متر لیزری اسپیسر دوبل وسایل ورزشی بزرگسالان  روشنایی پروفیل پرده لودر درب داخلی برقی جک پله پیش ساخته قالب دکوراسیون تیرچه املاک پوشش های ساختمانی سایبان دوردوشی هود ساخت و ساز توالت فرنگی سنگ بالابر آسانسوری کولر اسپیلت مصالح ساختمانی آب بندها(واتر استاپ) ژنراتور تخفیف مبلمان فضای سبز فلاورباکس ترانس جوش مصالح ساختمانی توالت ایرانی متر لیزری چراغ پارکی shoj fhchv KWC پیش ساخته سنگ پنل در خاکبرداری ساخت بازار فلاورباکس مسخصات فنی چسب سنگ قالب مدولار کتیبه گروت بتن پشم سنگ بچینگ پارکت چوب پوشش های ساختمانی شیشه بتن آماده لودر فوم بتن  جکوزی واترجت بالکن واش بتن کف پوش وینیل  استخر و جکوزی کابل آنتن مرکزی آزمایشگاه خاک عایق حرارتی قالب مدولار رنگ و پوشش ساختمانی و تزئینی سایر افزودنی ها پکیج ساخت دیوارپوش پلاستیکی پنل دفاتر طراحی و نظارت داربست سازه های بتنی تابلو برق فلز حفاظ بوته ای چتر تئودولیت  روغن قالب بتن درب بازکن تصویری آلاچیق تایل سقف تامین کنندگان تزئینی مقالات تیغه دیواری توری مرغی  شیشه بالکن متحرک تاسیسات ساخت بازار درب تامین تدارکات مصالح ساختمانی حفاظ بوته ای  واترجت درب داخلی کصالح کاشی و سرامیک مبلمان آجر نسوز صخره ای کفپوش بتنی گچ بری عایق های حرارتی فر آشپزخانه نرده فرفوروژه ضدیخ بتن داربست بتن شات کریت آبگرمکن گازی کاشی و سرامیک آبنما کانکس مشارکت ساخت رنگ ساختمانی کف شو ایمنی سر بتونیر  قالب مقالات ساختمان سیستم اعلام و اطفا حریق ماشین آلات شیرآلات صنعتی  ساخت بازار مولد برق رنگ لودر KWC کالا چراغ خیابانی و بزرگراه مصالح ساختمانی کلاه ایمنی چسب سرامیک سیمان مصالح ساختمانی چراغ پارکی تئودولیت دیجیتال مصالج فضای سبز سنگ تراورتن سیستم تهویه دیوار سبز پیمانکاران کتاب ساخت دیگ پله پیش ساخته سنگ گرانیت کارشناسی روان کننده آجر و سفال دکور نورافکن فرفوروژه داربست روشوئی پروفیل(قاب) ضدیخ بتن  تاسیسات سنگ تراورتن سینک چراغ پارکی واش بتن شرکت های مصالح ساختمانی محافظ چشم  بالابر نفر خط تراز لیزری لوله پی وی سی وسایل الکتریکی بلوک سیمانی توتال استیشن جک درب بازکن  دستگاه تصفیه آب تزئینات سیمان رنگی دستگاه های برقی سیمان سفید سنگ مرمریت کاغذ دیواری کف پوش رزینی شیشه بالکن سازه بلوک سیمانی فریم در مولد برق تاسیسات شرکت های ساختمانی پانل روکشدار pvc شیر چسب بتن مایع بانک اطلاعاتی سیم و کابل ساختبازار پلی اتیلن ماسک جوشکاری سایت ساختمون ساخت بازار خرید تامین کنندگان عمده فروش ساختمان ساختمان آهن روشوئی نیم پایه لوازم خانه بچینگ دفاتر طرای و نظارت تاسیسات ساخت و ساز جدول بتنی پیمانکاران سازه فضائی ست کابینت استخر و جکوزی کاشی آبگرمکن برقی آتش نشانی توتال کف شوی سنگ گرانیت سنگ گرانیت فن کوئل سیم پکیج دیواری متر لیزری مثالح کوبیاکس تاسیسات داربست سیمان رنگی توالت فرنگی درب بازکن تصویری دکینگ چوبی سیستم حفاظتی ملات ساز سایت ساختمان کلید تاورکرین کاشی و سرامیک تاسیسات چسب ساختمانی دکوراسیون ساخت_بازار ایمنی فضای باز لوازم برقی حفاظ های امنیتی ساخت بازار تجهیزات و ماشین آلات درب و کرکره اتوماتیک پوکه معدنی  می باشد.

حفاظ بانکی-پله اسپیرال-قوس-جدیدترین مدل نرده-قیمت نرده استیل-نرده چوبی مارپیچ-تولیدکننده نرده-تولیدکننده در-تولیدکننده درب-قیمت نرده استیل-قیمت نرده استیل 304-خرید نرده استیل--لیست قیمت نرده استیل راه پله-قیمت نرده آلومینیومی-نرده استیل کرج-نرده استیل اصفهان-قیمت هر متر نرده استیل--نرده راه پله فلزی-مدل نرده تراس-مدل نرده پله-نرده راه پله استیل--نرده پله فرفورژه--مدل نرده استیل-مدل نرده فلزی-مدل نرده راه پله چوبی-قیمت نرده استیل 304-






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ