سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 23523
کل یادداشتها ها : 667
خبر مایه


وب سایت ساخت بازار مرجع مصالح و خدمات ساختمانی مانند آلاچیق سقف کششی درب و کرکره اتوماتیک لودر انی پروفیل تئودولیت دیجیتال جک سایبان گچ بری سقف سشنافذشظشق سیمان رنگی مولد برق چراغ خیابانی و بزرگراه چساپوکسی تاب توری مرغی  درب بازکن تصویری رنگ و پوشش ساختمانی و تزئینی واش بتن فرفوروژه کتاب ساخت بنائی فلاورباکس سیمان رنگی شیرآلات بهداشتی  درب نرده آلومینیومی مجریان روغن قالب بتن ساخت و ساز اسپیسر پیمانکاران رنگ پانل روکشدار pvc pvcچسب پارکت کف پوش وینیل  فلاورباکس ترانسفورماتور توتال  سایت مصالح ساختمان قالب مدولار کالای اصل lwhgp عایق های رطوبتی  است.

ربات ERO مانند سیستم‌های امروزی آب را هدر نمی‌دهد و یک تنگ گریز از مرکز آب مورد استفاده در این سیستم را دوباره بازیافت می‌کند. تکنیک‌های جاری تخریب ساختمان نیاز به انرژی فراوانی برای خردکردن، جداسازی و تجهیزات دارد. از طرفی هدررفتن مقدار قابل‌توجهی از آب در راستای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در حین عملیات تخریب و از سویی دیگر زمان لازم برای انتقال آوارها به ایستگاه‌های بازیافت در خارج شهر از معایب تکنیک‌های حال حاضر روش‌های تخریب ساختمان محسوب می‌شود.     چالش دیگری که در این پروسه وجود دارد جدا کردن هم‌زمان آوارها برای استفاده مجدد در حین فرایند تخریب است. چراکه بتن اغلب با شبکه در هم تنیده‌ای از آهن تقویت می‌شود.     امروزه ، مجریان عملیات‌های ساختمانی، برای خردکردن سازه‌های بتنی به تکه‌های بسیار ریز، ماشین‌آلات سنگین را به‌صورت دستی کنترل می‌کنند. تمامی این تجهیزات سنگین انرژی فراوانی را برای اجرای عملیات مصرف می‌کنند. علاوه بر این آب باید دائماً با لوله‌های خرطومی آتش‌نشانی برای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار مضر روی محل اجرای عملیات پاشیده شود. پس از اینکه کار تخریب به پایان می‌رسد، ماشین‌های بزرگ میلگردها را از بتن درآورده و آن‌ها را به ایستگاه‌های بازیافت حمل می‌کنند. در آنجا بتن باید در چند مرحله با کمک خردکننده‌های بسیار قوی خرد شود. آهن‌آلات نیز برای استفاده دوباره ذوب می‌شود. تمامی این عملیات نیاز به ماشین‌آلات سنگین دارد.     با فناوری جدید ربات بتن‌خوار که برنده طرح‌های مفهومی رده دانشجویی در جایزه بین‌المللی طراحی 2013 شده است می‌توان کار چند ماشین سنگین را هم‌زمان انجام داد. این نوع از ربات بخش به بخش و لایه به لایه ساختمان را با یک بازوی مجهز به یک سر جت آبی و جاروبرقی می‌خورد و پاک‌سازی می‌کند.   روند کار به این صورت است که گروهی از ربات‌های بتن‌خوار در محل عملیات مستقر می‌شوند. آن‌ها محیط اطراف را بررسی و مسیر اجرای عملیات را تعیین می‌کنند. با شروع کار ربات‌ها، عملاً ساختمان از روی زمین پاک می‌شود. ربات ERO با جت‌های آبی پرفشار، ساختمان را تخریب و مخلوط سیمان و آب را به‌وسیله سیستم جاروبرقی‌مانند می‌مکد و سپس از هم جدا می‌کند. ربات پس از این مرحله دوغاب سیمان فیلتر‌شده را به واحد بسته‌بندی ارسال و مصالح تفکیک‌شده را در کیسه‌های برچسب‌دار بزرگ بسته‌بندی می‌کند و به ایستگاه‌های بتن پیش‌ساخته می‌فرستد. در پایان فقط مجموعه‌ای ازبسته‌های میلگرد بدون زنگ و بدون گرد و خاک برای برش و استفاده دوباره باقی می‌ماند.     ERO مانند سیستم‌های امروزی آب را هدر نمی‌دهد و یک تنگ گریز از مرکز آب مورد استفاده در این سیستم را دوباره بازیافت می‌کند. گفتنی است دینام‌های توربینی که در محل مکش هوا نصب شده‌اند، چند درصد از برق مورد نیاز  EROرا تأمین می‌کند و این ربات‌ در مقایسه با انرژی دریافتی مقدار انرژی کمتری به مصرف می‌رساند.   این پروژه راه‌حل بسیار مناسبی برای پیچیدگی تکنیک‌های امروزی تخریب که انرژی زیادی را برای درست کردن مواد زاید مصرف می‌کند، محسوب می‌شود. ERO آوار را تبدیل به سرمایه می‌کند.


سایر خدمات و محصولات مرتبط با
قرنیز دیوار کابینت سرویس بهداشتی کاشی و سرامیک پکیج دیواری مصالح ساختمانی دوربین مدار بسته صنعتی مصالح ساختمانی وسایل بازی برق اضطراری اجاق گاز شیشه فر پارکت مثالح سیمان پوزولان تاسیسات مکانیکی ساخت بازار نیمکت آب بندها(واتر استاپ) تایل سقف سنگ گرانیت دفاتر طراحی و نظارت تابشی بالابر نفر چسب سنگ تاسیسات تامین تدارکات تصفیه آب توتال استیشن تاسیسات لودر مضالح سشناف ذشظشق ساختبازار نرده فرفوروژه شیشه چتر رنگ ها و پوشش های ساختمانی و تزئینی آبگرمکن کاغذ دیواری سیمان رنگی سازه فضائی واترجت نمایشگاه ساختمان کالا ملات ساز کمپرسور ساندویچ پنل sakhtportal کارشناسی معماری فوق روان کننده بتن بلوک سقفی بازار سرامیک کف  فر توالت فرنگی حوله خشک کن  تولیدکنندگان بالابر مخصوص نفر توالت ایرانی سیویل محافظ شنوائی مرمریت فر آشپزخانه سیمان سفید پنل فریم در گروت ها سنگ سینک بتن آماده mdf و چوب پوشش صنعتی shojlhkd سیمان مصالح ساختمانی ساخت بازار حفاظ بوته ای  سیستم اعلام و اطفا حریق مقالات سنگ نما ملات هواساز حفاظ های امنیتی اجاق گاز آجر نما ماسک جوشکاری تاسیسات سیم سازه فلزی سیستم حفاظتی فایبر سمنت بالکن پوشش های ساختمانی گروت بتن پنل در مصالک قالب مدولار کاشی و سرامیک پله پیش ساخته حمام آتش نشانی آلومینیومی ثبت محصولات  مجموعه فضای باز سایت عمده فروش مصالح بانک اطلاعاتی شومینه چراغ پارکی مصالح ساختمانی دیوار گچی محافظ صورت  ساخت بازار چسب مسکن ساخت بازار سازه های بتنی مصالح آجر نسوز صخره ای جکوزی پوکه معدنی سازه های فضائی لودر تجهیزات چند منظوره آبنما تخفیف چسب کاغذ دیواری ساخت بازار خدمات ساختمانی استخر و جکوزی خرید کولر اسپیلت  محافظ چشم  کتاب ساخت جک شومینه تاسیسات کاغذ دیواری پوکه معدنی بالابر پلی پروپیلن عایق حرارتی پانل دوش shoj fhchv کالای اصل درب داخلی مصالح ساختمانی آزمایشگاه خاک مشخصات فنی مصالح ساختمانی تابلو برق استیل برق اضطراری لوله پی وی سی دکوراسیون سقف چوب سقف کششی مرجع اطلاعات مشاوره مصالح ماشین آلات آبگرمکن برقی روان کننده قیمت مصالح تاسیسات کوبیاکس نصالح بتن شات کریت کلاه ایمنی پوشش های ساختمانی سازه فلزی کلید و پریز کولر اسپیلت تخفیف مبلمان پکیج دیواری پروفیل(قاب) ساخت_بازار سیم و کابل دفا تر نظارت و اجرا سیمان پرتلند پوزولانی فلاورباکس شیر متر لیزری بتن آماده تراز لیزری تاورکرین تزئینات سیستم تهویه پیش ساخته سیمان تاسیسات گرمایشی ملات آماده  شیشه بالکن الکترو پمپ سیمان سفید کاشی و سرامیک چسب کاشی آجر و سفال روشوئی ضدیخ بتن دستگاه جوشکاری  اسپیسر سایت مصالح فرآورده های بتنی چسب سیلیکون  سیم شومینه های گازی پنل در بالابر آسانسوری دستگاه های نظافت صنعتی نقشه برداری مجموعه بازی تئودولیت پنل درب بازکن  مسخصات فنی پمپ بتن هوایی توتال استیشن فوق روان کننده بتن تاسیسات سرمایشی دفاتر طرای و نظارت توالت ایرانی ساخت بازار بلوک سیمانی تجهیزات فضای باز کالایاب ترانسفورماتور مشخصات مصالح هود عایق های حرارتی چسب موکت  لامپ هالوژن پانل اعلام حریق آدرس پذیر خانه پیش ساخته و کانکس مصالح ساختمانی لوازم برقی پارکت لمینت روشوئی نیم پایه پانل اعلام حریق آدرس پذیر سینک روشنایی و نورپردازی عمده فروش ساختمان املاک دیوار سبز مرمریت ماشین آلات شرکت ساختمانی تاسیسات تجهیزات بتونیر پورتال قروش مصالح خانه پیش ساخته سنگ مرمریت  می باشد.
 

 

قیمت هواساز ایرواشر سالن قارچ-قیمت دستگاه هواساز قارچ-قیمت دستگاه هواساز صنعتی-قیمت تجهیزات پرورش قارچ-قیمت دستگاه هواساز خانگی-قیمت هواساز خانگی-قیمت هواساز آپارتمانی-هواسازان تهران-شرکت هواسازان تهران-مکنده هواسازان-هواسازان پارس-امید تجارت میترا-هواسازان سهند-کمپرسور هوای فشردهکمپرسور هوا کوچک-چیلر جذبی-چیلر خانگی






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ